茕茕孑立,形影相吊*

Sex Me Slow - Cory Lee

无意间听到这个歌

不能自拔。

 

All day I’ve been thinking ‘bout 
All the ways I wanna put it down
And all my naughty little fantasies
Got me hot, got me trippin out baby. 
All I want boy tonight’s to please you, 
You’re the remedy for this fever, 
Been waiting for the sun to set, 
So we can rock it all night baby

Let me tell you what I want tonight, 
(Let me tell you what I want tonight) 
Show me what you got, 
You know what I want, 
Give me what I need baby

I need a man who knows how to grind it
Put some muscle behind it
Oh papi, dip it low
Its time to sex me slow
I need a man who knows how to wind it
Put some muscle behind it
Oh papi, dip it low
Its time to sex me slow
oh-oh-oh-oh-oooh
oh-oh-oh-oh-oooh

When I think of the things we could do tonight, 
I drift away to paradise
Your’e there to hold me down, 
Bring the fire to me baby
Tic tic tock, clock is tickin’ slow
And boy, I just can’t wait no more
To feel your body next to mine, 
Push it in, pull it out, oooh baby. 

I want you to take it all the way down
Work my body in and out
Feels so good inside of me
Soon you’ll see

 

整一天 我一直都在思考
感激不尽我想把所有的放下
然後把我所有小顽皮的幻想释放出来
让我火热 宝贝 让我轻快的跳起舞来
今晚我想要的男孩
请你治疗我的烧我的狂热
等待著日落
宝贝 我们就可以整个晚上摇滚起来

让我告诉你 今晚我想要什麽
让我告诉你 今晚我想要什麽)
尽情的显示你的所有
你知道我想要什麽
给我想要的 宝贝

我需要一个知道如何研磨我的男人
肌肉的双臂 放在身後
Oh papi dip it low
是时候 该慢慢的与我沉醉于亲密中

我需要一个知道如何吹的男人
肌肉的双臂 放在身後
Oh papi dip it low
是时候 该慢慢的与我沉醉于亲密中

oh-oh-oh-oh-oooh
oh-oh-oh-oh-oooh

在我想我们今晚可以做的事情时
我已兴奋不已身处半空中
你可以在这里扑到我
让我感觉全身热起来
Tic tic tock   瞬间时间缓慢的流动
男孩 我已经不想要再等
去感受你的身体靠近我
Push it in   put it out

oh baby

我想你能一直
在我的身体裏面 进和出
感觉很棒 融入我的身体
很快 就就会看到和感觉到

©罗勒白 | Powered by LOFTER